HTML

Enyémblog

A kezdetektől-napjainkig

Friss topikok

Linkblog

2010.03.04. 20:46 Benzintyúk

hát na...elkezdem.

 Itt vagyok,ragyogok.

Apja fürdeti a gyerkőcöt, valamit mégiscsak illene végre írnom.

Történetem kezdetei:

Volt gyerekkorom,hol jó, hol rossz. Volt akkor még sokat piáló Apám, birkatürelmű Anyám,Nővérem, megosztott gyerekszobám.

Volt kamaszkorom, voltak csínjeim, voltak lógásaim, lett innen barátnőm.

Volt sok iskolám, volt egy jó évem Egerben,lett innen is barátnőm, volt munkám, ez-is az-is.

Volt hosszú kapcsolatom(7év), volt sok rövid kapcsolatom, volt kalandos életem, volt sok bulis estém.

Voltak betegségeim, volt sok műtétem sok fájdalommal.

Volt meglepetésszerű szerelem-betoppanás-máig tart, fürdeti a gyerekünket.

Voltam ügyintéző, voltam vendéglátós, mindenféle.

Voltak dolgaim, amikre nem vagyok büszke, voltak, amikre szívesen emlékezem.

Voltam várandós, volt szülésem, pokolian fájdalmasan emlékezetes.

Van gyönyörű gyerekem, van lakás, van kocsi, van halálunkig hitel:)

Vannak nehézségeink, vannak örömteli pillanataink.

Itt tartok most. 30 évesen.

Mennem kell, első leírt estémen gyerek-etetés és ájult alvás lesz.

Majd jövök.

Viszlát.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://benzintyukblog.blog.hu/api/trackback/id/tr731809820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása