HTML

Enyémblog

A kezdetektől-napjainkig

Friss topikok

Linkblog

2011.05.04. 23:25 Benzintyúk

nincs cím

Fejembe jutott ma a Howard Stern féle Intim részek, rákerestem a y.t.-on, sajnos keveset találtam, de az is elég volt egy kis kuncogáshoz:)

Napjaink telnek, úgy-ahogy, lehetne jobb is. Vasárnap megkereszteltetjük Gyerekemet, jó lesz már túl lenni a hercehurcán, mindenki tudja, mivel jár egy ilyen családi happening, és még be kell vásárolni, kaját csinálni, takarítani, aztán lezavarni úgy az eseményt, hogy mindenki elégedett legyen, aztán ismét takarítás és egy hétig esszük a maradékot:)

Pár napja megint balhézott az az idióta hülye picsa a szomszédban. Esküszöm, elmebeteg.Előadja a mártírt, benyalja magát, hozza a gyerekruhákat( ajándékba-amiket most ránk kiabált, ezért összepakoltam, és visszavittem neki). Nem is a ruhákat sajnálom igazán, hanem azt a bébitaxit, amit úgy imádott a kölköm, azóta is ott van a lépcsőházban, szegény kicsikém mindig ráül, fáj a szívem érte, nagyon szerette...  Bár már ki is nőtte, de még mindig furikázott vele a lakásban..sajnálom, de a büszkeségem nem engedte, hogy megtartsam, mert aki a családomat, engem sérteget, alázni próbál, az rohadjon meg. És persze mi mindig ugrottunk, akárhányszor jött kunyerálni, hogy ez kellene megcsinálni, kizárta magát, vigyázzunk a gyerekekre. Pusztulat mocsadék ribanc ez a lényeg.

Szegény Uracskám meg hiába dolgozik állandóan, hiába keres jól, nem jutunk egyről a kettőre, hiába erőlködünk, el kell mennem ősszel dolgozni, nincs mese:( Pedig nem is hiányzik és nem is tudom elképzelni, hogy fogok visszaszokni 3 év kihagyás, itthonlét, illetve előtte 3 év ingatlanozás után, amit ugye tudjuk, hogy nem kötött meló... Komolyan foglalkoztat a gondolat, hogy nekimegyek megint a lakás-biznisznek.. basszus, van, -közeli ismerős- aki havi MINIMUM 3 kilót keres vele... Volt, amikor nekem is ment, de sajnos volt, amikor nem, asszem 2 év után fáradtam bele, akkor jött egy mélypont, amiből nem tudtam kimászni. Bár a Céget úgy hagytam ott, hogy a szó szerinti utolsó napomon írtam egy vételit amiből lett is bolt, igaz, csak egy 100ezres, de biznisz:) kilépőnek jó volt:))

Igaz, ami igaz, a Másik Céghez már hívtak vissza, hiszen onnan jöttem el babázni, de ott nem termett babér sajnos, csak Anyósomék lakását tudtuk eladni, de azt 5nap alatt:)

Mindegy, még pár hónapom van, kitalálni, mitévő legyek.

Kisbabám remélem, nyugodtan átalussza az éjszakát, ideje lenne már---bár már tegnap perc alatt visszaaludt hajnalban, de már nagyon tudnám élvezni, ha átaludhatnék egy teljes éjjelt, mondjuk éjféltől reggel 8-ig....

Megyek is, elteszem magam holnapra, bagózhatnékom is van, meg aludhatnékom is:)

csokoládé

g

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://benzintyukblog.blog.hu/api/trackback/id/tr622878544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása