HTML

2010.12.09. 21:17 Benzintyúk

Ismét itt...!

Hellókaszióka mindenki-bár szerintem a kutya sem olvassa, amit írok:D

Ma is eltelt egy nap. Hihetetlen, mekkora szerencsétlen vagyok:) Hajnal 5-kor keltem az Emberemmel, mert be kellett mennem az SZTK-ba, urológia kontrollra sajnos. És Dkeszi ugye egy világváros, így helyijáratos közlekedésről ne is álmodjunk, ezért vele kellett mennem, amikor Ő ment dolgozni. Sajna 2 autóra nem telik, muszály így megoldanunk (muszáj vagy muszály? sosem tudom.) Lényeg a bélyeg, hogy 6-tól ott ültem, a recepció 7-kor nyit. Vártam. 7-kor leadtam a tajkártyám, és mondtam, hová mennék, mire a hölgy a pultban: urológia? ma elmarad a rendelés! baaaazmeg!!! Azt hittem, elbőgöm magam. Ezért keltem, és most hogy' megyek haza? Szerencsémre szomszédunk otthon volt, és már nem aludt, így eljött értem. Botrány. Mármint nem az, hogy eljött értem, hanem hogy így működik az sztk. Ezt honnan kellett volna tudnom, amikor a telefont nem veszik fel, netem pedig nincs értesítés. Azt mondták: menjek másnap. Oké, cseszdmeg, te vigyázol addig a gyerekre? Kész logisztika volt, mire anyámat beszerveztem, hogy el tudjon jönni 2 napra. Szóval, szívás.

 Délután kis pihi, gyerekezés, anyázás:) mármint anyámozás:) Hazamentek 4 körül, de jönnek vasárnap.

Van millió dolog még karácsonyig, úgy érzem, még rengeteg az a 2 hét, aztán majd kiderül, hogy lóf.:)

Vasalnom kell, megyek is. Majd. Legközelebb. Folytatom.Viszlát. És kösz a halakat:)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://benzintyukblog.blog.hu/api/trackback/id/tr872505341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása