HTML

2010.03.09. 12:36 Benzintyúk

Második.

 jónapokat!

Nem is tudom, milyen kedvem van. Gyerekem negye kettőkor aludt el hajnalban, gyulladt szemmel ültem az ágyban, és hallgattam a vidám mamamama,babababa szócskákat.

Őrült módon vakarja az ínyét, valszeg az nem hagyja aludni.

Nőnapra Apum meglepett, pakolásztam tegnap délelőtt, csöngettek, ki is esett a kezemből a cucc, és a Papa állt az ajtóban, hozott virágot:) Nem konkrétan ezért jött felénk, de ha már erre járt, nem hagyta ki a lehetőséget, hogy ne unokázzon egyet.

Szombaton Párom elhúzott a haverjához, kicsit, csalódott vagyok, mert még sírtam is, mert utálom, ha egyedül kell aludnom itthon, ha így itthagy, de hiába a könnyek. Uram elhúzott délnek.

Lehet, hogy kicsit azért is vagyok ki ilyenkor, mert én meg hónapok óta itthon "rohadok". Azt mondta, hogy menjek el én is valamerre, amikor akarok, de egyáltalán nem biztos, hogy a kölök elalszik nélkülem, Illetve szoptatok még, nem is ihatok, most azért meg mi a fenének bumlizzak be a városba, hogy igyak egy szörpöt,na. PIÁLNI AKAROK:D

Alig várom a cubalibre ízét...:)

Ha jól belegondolok, 13 hónapja kell megvonnom magamtól minden fini és káros anyagot,ááá. Sok. Bár még azért remélem, tudok még pár hónapig ciciztetni, de már eléggé unalmas az egészséges élet:))) Gondolom, ezzel más is így van...

 Le kellene vinnem átokfajzat kutyát. Ehhez zoknit,cipőt, kabátot is kell húzni.. Alig várom a nyarat, hogy csak úgy, ahogy vagy, kirongyolhass az utcára, ne kelljen fél órát öltözködni.

Elég unalmas bejegyzést írtam ma, de majd csak leszek szórakoztatóbb is:).

Viszlát.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://benzintyukblog.blog.hu/api/trackback/id/tr271823735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása