HTML

2010.11.09. 23:05 Benzintyúk

na hát na

Nem nagyon van ám nekem ide írni időm:)

Meg el is felejtem.

Most is mennem kellen aludni, mindjárt reggel. Álmos is vagyok,lusta is.

Sütöttem ma (is) amerikai pitét. Almásat.B.szott jó:)Tegnap amit csináltam, elosztogattam, ezért ma is kellett csináljak egyet. Rájöttem, hogy biztosan azért csinál minden amcsi housewife pitét, mert tök piti megcsinálni:)

Tiszta háziasszony leszek már én is, mióta gyerek van: tettem el barackot, szilvát, csináltam ugyanezekből lekvárt, sütögetek állandóan, meg vagyok bolondulva:)

Csak rendet ne kellene tartani, az a büdös kölöktől lehetetlen:)

Életünk hol lassan, hol gyorsan,de telik.

Voltam múlt héten vesekő zúzatáson, hát az mekkora egy tré dolog... Kibírtam, mert muszáj volt, és már csak attól rettegek, hogy nehogy benn maradjon, mert akkor az megint Debreceni kórház, és megint műtét. Nem akarom, nagyon félek. Nem csak az altatás, nem csak a fájdalmak, mert mindent ki lehet bírni, hanem hogy nem vagyok képes itthon hagyni az egy éves gyerekemet napokra. Nem tudom és nem is akarom. Azt hiszem hogy borzasztó nagy törés lenne neki. De fő az optimizmus! Bár én azt hiszem, elég negatív ember vagyok:)

Nem tudok sosem belépni nyomorult f b-re, miért nem? Nem enged fel, vagyis be. Ma pl egész nap. Ez is olyan lesz, mint iwiw?

Mennem kell.

'ccakát!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://benzintyukblog.blog.hu/api/trackback/id/tr162437325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása